פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, אלף בית של כל עסק

פיתוח אפליקציות לאנדרואיד

פיתוח אפליקציות לאנדרואיד צובר תאוצה מיום ליום בעיקר בעקבות ריבוי המכשירים בה מערכת ההפעלה תומכת. בואו להכיר עולם חדש.

פיתוח אפליקציות לאנדרואיד

במידה ואתם קוראים את השורות האלה, הבנתם את הפוטנציאל העסקי שטמון בתחום שפיתוח אפליקציות לאנדרואיד. ייתכן ואתם בעלי עסקים שזקוקים לחברה של פיתוח אפליקציות לאנדרואיד שתפתח עבורכם אפליקציה עסקית באמצעותה תוכלו לשמור על קשר עם הלקוחות שלכם, לעדכן אותם בנוגע למבצעים ולהנחות מיוחדות וכיו'ב או בקיצור להגיע לכיסו של כל לקוח ולקוח.

כיום חברות שעוסקות בתחום של פיתוח אפליקציות לאנדרואיד זוכות לפריחה רצינית ולפופולאריות עצומה כיוון שגוגל עקפה בסיבוב את אפל המתחרה ולא נראה שהיא נמצאת בסימני האטה. רוב הטלפונים החכמים שנמכרים היום ברחבי העולם עובדים באמצעות מערכת ההפעלה אנדרואיד.

כמו כן במציאות של ימינו, במידה ואין לכם אפליקציה עסקית, הדבר משול לעסק ללא אתר אינטרנט בתחילת שנות האלפיים או לעסק שלא מופיע במדריך הטלפונים בשנות השמונים.

פיתוח אפליקציות לאנדרואיד – כמה זה עולה לנו?

כיום פועלות בשוק של פיתוח אפליקציות לאנדרואיד לא מעט חברות ישראליות בכל רחבי הארץ. חברות שונות מתמחות בתחומים שונים ומספר העובדים בחברות של פיתוח אפליקציות נע בין אדם אחד לכמה עשרות וחברות שונות מציעות מגוון עצום של שירותים שונים. באופן עקרוני ישנן שתי שיטות תמחור עיקריות שנהוגות בתחום של פיתוח אפליקציות לאנדרואיד – לפי שעת עבודה ולפי תחום עבודה.

במידה ואתם מחפשים חברה שתספק לכם אפליקציה פשוטה יחסית שפיתוחה לא דורש עבודה מסובכת או מורכבת, התשלום יגבה עבור תחומי עבודה ככל הנראה כגון תמיכה בסיבוב הטלפון החכם, תשלום עבור כל מסך וכיו'ב. אם מדובר בעבודה מורכבת שכוללת תמיכה בשירותי מיקום, אפשרויות הנפשה מתקדמות וכיו'ב, העבודה תתומחר לפי שעות העבודה הצפויות.

מחיר פיתוח אפליקציות לאנדרואיד מתחיל בסביבות האלף דולר לאפליקציה פשוטה, 5000 דולר עבור אחת מורכבת ויכול להאמיר ולהגיע להרבה יותר מכך, בתלות בדרישות שלכם.

כיצד בוחרים חברה מקצועית של פיתוח אפליקציות לאנדרואיד?

למרות שהמלצות ממקורבים היא תמיד שיטה מוצלחת, חשוב לפני הכל לבחור חברה של פיתוח אפליקציות לאנדרואיד שכבר פיתחה מספר אפליקציות שכן אז תוכלו להוריד אותן, להתנסות בהן ולראות האם הן פותחו בצורה חכמה, האם הממשק למשתמש הוא מוצלח והאם העיצוב מרשים ושובה עין. בחירה בחברה שלא פיתחה מספיק אפליקציות תהיה בגדר של ירייה באפילה ומכיוון שמדובר בהשקעה לא קטנה, חשוב להימנע מכך. כמו כן חשוב לבדוק לגבי פקטורים כגון עמידה בלוחות זמנים, תנאי התשלום, היחס המקצועי וכיו'ב.

הזמן קצר והמלאכה מרובה

מאחר והתחום של פיתוח אפליקציות לאנדרואיד מתפתח בצורה מהירה מאוד, חשוב לפעול מהר ולא לבזבז זמן. במידה ומדובר על פיתוח אפליקציות לאנדרואיד עבור העסק שלכם, המהירות ברורה ובמידה ויש לכם רעיון מבריק לאפליקציה חדשה שתסחף את העולם בסערה, אז דעו שרוב הסיכויים שמישהו אי שם כבר עובד על יישום דומה. בחרו חברה בחכמה ועשו זאת במהירות.

מה היה לנו עד עכשיו?