פיתוח אפליקציות לאנדרואיד – הצעד הנבון עבור העסק שלך!

פיתוח אפליקציה לאנדרואיד

בשנות ה 90 היה זה האינטרנט שהפך ללהיט עולמי והפך את שיווק העסק לבעלי עסקים הרבה יותר נח ופשוט. כיום בעידן הסלולאר אילו האפליקציות שהופכות את צורת השיווק לנוחה וטובה יותר.

בין אם אתה הבעלים הגאה של רשת פיצריות ובין אם ברשותך מוסך שכונתי, ברור לחלוטין שהלקוחות שמשלמים ממיטב כספם עבור השירותים שאתה מציע או עבור המוצרים שאתה משווק הם האלמנט המכריע בעסק שלך שיקבע אם תשגשג או תגווע. עסק לא מתקיים בלי לקוחות או בשפת המחשבים – משתמשי קצה.

אי לכך, רוב הסיכויים שיש לך אתר באינטרנט ואם עדיין אין לך – ככל הנראה השנה עכשיו היא 1990… במידה ויש לך כבר אתר אתה ודאי מודע לחשיבות של הליכה עם רוח הזמן ורוח הזמן מנשבת עכשיו לכיוון חנות האפליקציות שקרויה Google play.

נכון לכתיבת שורות אלו ישנן קרוב לחצי מיליון אפליקציות זמינות להורדה בחינם או תמורת תשלום בחנות וכל שניה שהאפליקציה שלכם לא מרצדת לה אי שם במרחב הוירטואלי אתם מאבדים לקוחות, כסף ומודעות. אז אם להיות קיים, אז חובה אפליקציה ואם אפליקציה, אז רק באנדרואיד שמובילה כיום על פני המתחרה, אפל בשוק האפליקציות.

פיתוח אפליקציות לאנדרואיד – על שום מה?

האפליקציה של בית העסק שלך וכאמור לא משנה מה אתה מוכר, משווק, מייצר או מרתך היא התקשורת הטובה ביותר שאתה יכול לקיים עם הלקוחות שלך.

דרך האפליקציה אתה יכול לדווח ללקוחות הפוטנציאלים על מבצעים מיוחדים כמו על כאלה שמיועדים רק ללקוחות שיגיעו עם האפליקציה או דרכה, אתה יכול לחלק קופונים בעזרת האפליקציה וליצור משחקים שקשורים לעסק שלך אך גם מידע זמין ונגיש באופן שוטף על קולקציות מוצרים חדשות, מחירים או שעות פתיחה יכול להיות מנת חלקה של האפליקציה.

מקוריות השימוש באפליקציה היא כמקוריות המתכנן והיוצר אך באופן עקרוני תפקידן של כל האפליקציות זהה – לדאוג לקשר ישיר עם לקוחות קיימים ולדאוג למשיכה של לקוחות חדשים תוך כדי שהקסם הנפלא מכל מתרחש – אתה נמצא בתוך הכיס הקדמי [או האחורי, או יותר טוב – בכף היד!] של הלקוחות שלך.

פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, במה זה כרוך?

ראשית כל חשוב לציין שמלאכת פיתוח האפליקציות לאנדרואיד היא מלאכת מחשבת שכרוכה בעבודה מקצועית ומולטי דיסציפלינרית. יש לאסוף מומחים בתחום השיווק, מעצבים גרפיים, מתכנתים וכמובן אנשים שמתעסקים בשירות לקוחות על מנת שיוכלו להוציא את הרעיון שלך מהראש ומהלב אל הנייר ומשם ליצור ולעצב אותו לכדי אפליקציה אמיתית.

בין יתר השלבים של פיתוח אפליקציות לאנדרואיד יש את שלב הגדרת הקונספט, הרעיון שמאחורי האפליקציה, לאחר מכן יש לאפיין את חווית המשתמש ולאפיין את האפליקציה מבחינה טכנולוגית. בהמשך יש לעצב את הממשק משתמש של האפליקציה, לעבוד על הפיתוח ולהריץ את האפליקציה סדרה של אינסוף בדיקות הכרחיות ולבסוף יש לרשום ולשווק את האפליקציה.

האמת היא שאין באמת סוף כיוון שיש לתחזק ולעדכן את האפליקציה ללא הרף על מנת שתישאר 'בעניינים'. לסיכום – ביחרו את החברה שתפתח לכם את האפליקציה בחכמה, השוק רווי ורק מומחים אמיתיים ראויים לעסוק בפיתוח האפליקציה שלכם. תגידו שלא.

מה היה לנו עד עכשיו?