אתר תדמית אינטרנטי

אתר תדמית אינטרנטי

כיום בעידן הטכנולוגי והאינטרנט אין כמעט חברה או עסק ללא אתר אינטרנט תדמיתי, אז מהו בעצם תפקידו של אתר תדמית? ומדוע אנו צריכים אותו בימינו?

אתר תדמית הינו פתרון מצוין לבעלי עסקים

אתר תדמית באינטרנט הוא חלון הראווה של העסק, או כרטיס הביקור באינטרנט. כל תפקידו של אתר תדמית הוא להעביר את מסר החברה והתדמית הרצויה, כזו שתגיע לאלפי לקוחות פוטנציאלים ותמשוך אותם לחברתינו. אתר תדמית הינו פתרון מהיר וזול לעיתים לבעלי עסקים באשר הם להגיע לקהל לקוחות עצום במינימום מאמץ ומשאבים.

אתר תדמית מורכב בדרך כלל ממספר דפים בסיסיים שביניהם, אודות החברה, מוצרים או שירותים שהיא מספקת, דף יצירת קשר, ועוד דפים המשתנים בין חברה לחברה.
בדפים השונים של האתר ניתן לשלב טקסט, וידאו, סאונד, פלאש ועוד אלמנטים רבים המצויים בעולם בניית האתרים באינטרנט, דפי מידע אילו בדרך כלל סטאטיים ואינם משתנים אלה נוצרו לצרכי פרסום, קידום ומיתוג, החברה.

אתרים הסטאטיים והדינאמיים

ישנם מספר סוגי אתרים, האתרים הסטאטיים והדינאמיים, באתרי תדמית הסטאטיים דפי האתר אינם מחוברים למערכת ניהול וכל שינוי באתר צריך להיעשות דרך קוד האתר. אתרים אלה הינם זולים משמעותית אך קשים לתפעול ודורשים ידע טכני רב. לעומתם ישנם אתרי התדמית הדינאמיים שבהם דפי האתר מחוברים למערכת ניהול תוכן וכך ניתן לשנות את תכני האתר בכל רגע נתון ללא ידע טכני כלל.

חלק נוסף בבניית אתרי תדמית הוא קידום אתרים במנועי החיפוש. ידוע כיום שכ70-80 אחוז מגולשי האתר מגיעים ממנועי החיפוש ובראשם גוגל, לכן דבר חשוב ביותר ביצירת אתר תדמית לחברה שלנו הוא להשקיע עוד קצת בכדי להגיע למקומות הראשונים במנועי החיפוש ולגרום לאלפי ומאות אלפי לקוחות פוטנציאלים למצוא אותנו ברשת.

כלי חשוב ביותר במערך השיווק

אתר תדמית הינו כלי חשוב ביותר במערך השיווק והמכירות של החברה ובאותה נשימה גם הזול מבניהם. בנוסף לכך אתר תדמית של החברה הוא בעצם הרושם הראשוני של הלקוח מהחברה, לכן יש לייחס חשיבות רבה לאתר התדמית והמראה הוויזואלי שלו.

PGN מספקת בניית אתרי תדמית מעוצבים במיטב אפשרויות האינטרנט כיום וכן מתאימים לקידום בגוגל בצורה מושלמת. צרו קשר עוד היום לבניית אתר תדמית לחברתכם ותיחשפו לאלפי לקוחות חדשים. צור קשר

מה היה לנו עד עכשיו?