פיתוח אתרים – עיצוב אתר מוכר

פיתוח אתרים - עיצוב אתר מוכר
ניתן לבצע פיתוח אתרים מקצועי ככל שניתן אך מה שבאמת מוכר הוא עיצוב האתר. כולנו רוצים שעיצוב האתר שלנו יבטיח לנו שלא נפספס ולו מכירה אחת, אך רובנו הגדול לא מבין את העובדה כי קיימות שיטות וטכניקות על מנת להפוך פיתוח אתרים פשוט למכונת מזומנים.

פיתוח אתרים מוכרים באינטרנט

אנשים רבים חקרו את הנושא וקיימים באינטרנט אלפי מאמרים על התנהגות הגולשים באתרי אינטרנט. לאחר מחקרים רבים גילו כי יש טיפים וטריקים מסויימים על מנת למשוך את עיניו של הלקוח ולגרום לו לבצע רכישה או הרשה או כל דבר שנגדיר כפעולה באתר.
בנוסף ישנם המון גורמים שפועלים מאחורי הקלעים של האתר שלך, הנבנים בשלב פיתוח אתרים, שיגרמו לעיצוב שלך להמיר מבקרים ללקוחות.
פיתוח אתרים בעלי יחס המרה גבוה מחייבים לדעת את הגורמים המשפיעים על כך, ברגע שנפנים את הגורמים האילו וניישם אותם, נוכל לראות תוצאות באתר שלנו ולקצור רווחים נאים.
לכן, כדי לחסוך מכם את הזמן של ללמוד מטעויות ולערוך ניסויים רבים עד לקבלת תוצאות אני יספק לכם כאן מספר טיפים על מנת להפוך את אתר האינטרנט שלך לאתר חזק ויעיל.

ישנם שלושה נושאים עיקריים עליהם אני הולך לדבר והם, פונקציונליות, גמישות ומקצועיות.

פונקציונליות, פונקציונליות האתר מדבר יותר לכיוון של פיתוח אתרים, האתר חייב להיות מהיר, אתר איטי ישגע את הגולשים בו ויבריח אותם. לכן יש לשים לב לכך שהאתר שלך מאוחסן על שרת מהיר וללא בעיות של קריסות או תקיעות למיניהם. דבר שני הוא הקוד, הקוד חייב להיות פשוט ונקי על מנת שהאתר ירוץ כמה שיותר מהר. במיוחד אם הוא כולל וידאו או תמונות.
'גמישות', או במילים אחרות זרימת האתר, גולש אשר מגיע לאתר שלנו צריך שהכל יהיה ברור, תפריטים לא מסובכים ומעבר נקי בין כלל עמודי האתר על מנת שהגולש לא ילך לאיבוד. זכרו לעולם את כלל '3 קליקים' – גולש אמור להגיע לאן שאתם רוצים ב3 לחיצות עכבר, אם רוצים שיקנה יש צורך שיגיע לעמוד מכירה כבר לאחר 3 קליקים ולא לרוב הוא ילך לאיבוד באתר ותאבדו מכירה.
העיניין האחרון שנדון עליו הוא מקצועיות, הינך חייו לתת לאתר שלך את המראה של אתר מקצועי שיישקף את העסק שלך. אם האתר לא נראה מקצועי מספיק אתה לא יכול לצפות כי אנשים יתנו לך את כספם. לכן רלוונטיות ומקצועיות הם הגורמים העיקריים בכדי להפוך את האתר של לאתר מוכר!
מה היה לנו עד עכשיו?