חנות וירטואלית – קנייה או השכרה

חנות וירטואלית מידע

חנות וירטואלית ניתנה כיום להקמה במחיר סביר בחודש, עבור חנות מקוונת באינטרנט בעלת מיטב הפיצ'רים. חנות וירטואלית מספקת קהל יעד רחב יותר וצמיחה מהירה יותר. בנה חנות וירטואלית עוד היום.

כאשר אנו מסתכלים על האינטרנט כיום לעומת העבר אנו למדים כי ההתפתחות הייתה אדירה ואם לפני רק מספר שנים אנשים רבים היו מפחדים לקנות מוצרים באינטרנט בעזרת כרטיסי אשראי כיום דבר זה כמעט ולא קיים.
חנויות וירטואליות רבות נפתחות מידי יום בנושאים שונים ומגוונים. חנות וירטואלית הינה מקום מפגש אינטרנטי בין הסוחר ללקוחות שלו. ממש כמו חנות רגילה, חנות וירטואלית מספקת את כלל חווית הקניה, החל מ'חלון ראווה' מעוצב ועד ל'מדפים' עליהם מסודרים המוצרים לפי קטגוריות.

חנות באינטרנט מקיימת מספר ייתרונות על גבי חנות רגילה [או בנוסף]:

אחד היתרונות הבולטים בהקמת חנות באינטרנט הוא השקעה סכום מינימלי יחסית לחנות פיזית על הקמת החנות, אין צורך להשקיע כסף רב על בנייה, שיפוץ ועיצוב החנות. יתרון נוסף הוא שעות הפעילות, בעוד חנות רגילה פתוחה משעה מסויימת עד שעה מסויימת חנות וירטואלית פתוה 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, מה שמאפשר גם ללקוח שלא הצליח להירדם ב2 בלילה לקנות מוצרים. בנוסף קהל הלקוחות גדל, קהל הלקוחות הינו לא רק האנשים המתגוררים באיזור החנות אלה כלל הארץ או אפילו העולם.

ישנם כיום מספר מסלולים להקמת חנות וירטואלית והם קנייה של חנות באינטרנט או השכרת חנות באינטרנט.

כיום קניית חנות באינטרנט יכולה להגיע לסכום של למעלה מ-10000 ש"ח, וזאת ללא איחסון החנות ושיווקה, בנוסף אתם מוציאים סכומים יחסית גבוהים ללא שהתחלתם למכור אפילו מוצר אחד.
דרך זו מתאימה בעיקר לבעלי עסקים אשר יש בידיהם חנות וירטואלית אחת או חנות פיזית ורוצים להתרחב.
דרך נוספת להקים חנות באינטרנט היא השכרת חנות כזו. ממש כמו חנות אמיתית משכירים את שטח החנות, כך גם באינטרנט. השכרת מערך חנות בעלת מערכת ניהול מתקדמת בתשלום חודשי קבוע. הקמת חנות באינטרנט בשיטה זו מתאימה בעיקר למי שרוצה להתחיל בניהול חנות וירטואלית ואין לו רקע בנושא, לכן מתחילים בתשלום חודשי נמוך ביותר ובעתיד לאחר מכירת מוצרים והצלחת החנות ניתן להתפתח ולקנות את החנות.
PGN הינה החברה המספקת השכרה וקנייה של חנות וירטואלית הכוללת את מיטב הפיצ'רים כולל מערכת ניהול תוכן ידידותית ביותר למשתמש וקלה לתפעול.
רוצה להקים חנות וירטואלית משלך ולהתחיל למכור עוד היום? צור קשר עכשיו וקבל הצעת מחיר אטרקטיבית.
מה היה לנו עד עכשיו?