פיתוח אתרים – מערכות ניהול תוכן

פיתוח אתרים

למה משמשת מערכת ניהול תוכן? כיום פיתוח אתרים נעשה על בסיס מערכות ניהול תוכן ולא כמו בעבר שהיינו צריכים לסמוך על המתכנת בכל העלאת תוכן או שינוי באתר.

פיתוח אתרים מבוססי מערכות ניהול תוכן או cms

בעבר פיתוח אתרים היה עניין של המתכנת בלבד. היינו בונים אתר לתפארת אך כאשר היינו רוצים שינוי ולו הכי קטן היינו צריכים לשלם תשלום נוסף למתכנת. עם התפתחות הטכנולוגיה פיתוח אתרים הולך והופך פשוט יותר ויותר למשתמש. כיום קיימות מערכות שלמות להקמת אתרים ללא ידע בתכנות כלל, אמנם אילו אתרים פשוטים ולא תמיד עונים על כל רצונותינו אך למתחילים זה יכול להספיק.

כיום בכל תהליך פיתוח אתרים נבנית מערכת לניהול תוכן תחילה, ועליה נבנה האתר. בתהליך פיתוח אתרים באינטרנט כיום צורכים כמויות אדירות של תוכן, לכן להיות בעל אתר ללא מערכת לניהול תוכן פשוט לא אפשרי. דרך מערכת ניהול תוכן ניתן להעלות לאתר תכנים וליצור עמודים חדשים באתר.

תהליך פיתוח אתרים:

בחרנו חברת פיתוח אתרים, איפיינו את האתר לפי ראות עינינו ואיך אנו רוצים שיראה, בחרנו סקיצה מסוימת שעליה עמל מעצב האתרים, כעת נותר רק למלא את האתר בתוכן. תמונות, וידאו, כתבות וכל מה שעולה בדעתכם. התוכן הזה חשוב מאוד לקידום האתר שלכם במנועי החיפוש, כך שהוא יאפשר חשיפה רבה יותר של האתר שלכם לגולשים.

אתר אינטרנט טוב הינו אתר שמספק ערך מוסף לגולשים שלו, לכן אתר אינטרנט ללא תוכן מעודכן יגמר בכך שלא יכנסו אליו גולשים או יכנסו אך לא יבצעו המרה. פיתוח אתרים בעלי מערכות ניהול תוכן מאפשרים לכם להעלות לאתר כל תוכן שרק תרצו ותראו בו רלוונטי, בין אם זה מאמרים על מנת לקדם מוצר מסויים בין אם זה העלאת מוצרים שונים לחנות שלכם עם תמונות והסבר קצר או אפילו אם זהו אתר גלריה שהמערכת מספקת העלאת תמונות והתאמתם לאתר. עם מערכת ניהול תוכן בעצם אתם שולטים בכל הנעשה בתוכן האתר.

פיתוח אתרים – חיסכון בזמן

כיום מערכות ניהול תוכן מאפשרות לבעל האתר עדכון, הוספה או הסרה של תכנים מכל מקום בכל זמן, ללא צורך בידע טכני כמובן וללא תלות במתכנת כפי שהיה נהוג בעבר. מערכות ניהול תוכן נותנות את האפשרות לבעל האתר, אם מדובר בחנות וירטואלית, להעלות מוצרים מכל מקום ובכל זמן, לבדוק נתונים על האתר ועוד. כך שבעל האתר חוסך זמן רב לעומת העובדה שבעבר הוא היה תלוי במתכנת האתר כדי שיבצא את השינויים.

פיתוח אתרים המושתת על מערכת ניהול תוכן נוחה וידידותית למשתמש יבטיח שהאתר יראה מקצועי ומושך.

מה היה לנו עד עכשיו?